Translate

Evelyn's Chocolate House : One City : Subang Jaya


Sementara tunggu movie kami. ahhh.. terserempak ngan kedai ni. lol. so kitaorang pon try ler. harga makanan dia tak murah pon. so saya order waffle stick. 


waffle stick. rm 11.90 (not including tax) rasa dia great. hmm saya bukan chocolate or pastry lover
saya tak tau lah kalau saya jer rasa sedap orang len rasa choco biasa jer. saya suka waffle dia panas yeh. means fresh! overall saya memang suka!


tengok kaunter dia pon dah choco bar dah haha **Warning cokelat tu tak melt. tak bleh dimakan.

suka kedai ni tak ramai orang lol. ehem2. orang cam saya tak suka crowded. seyesly!

jangan men2 dia yer menu semua nak display kat ipad. tapi kalau tekan tak jadi pepe pong. gambor jer.

Ni view dari luar kedai

bang, nak cilok guitar bleh? dah lah saya suka music!

Alamat : A-1A-06, Level 1A, Sky Park One City, Jln USJ25/1, Subang Jaya
47650 Petaling Jaya, Malaysia

Jenis Makanan : Pastry , Chocolates
Rating Makanan : 4/5
Rating Tempat : 4/5
Rating Harga : 3/5

Keistimewaan : main focus dia chocolate. pasta + chocolate, marshmallow + chocolate, banana + chocolate crepe, pancake + chocolate n many more. interior design menarik

Komen : sedap okaih!, fresh. cuma pricey ..skit :p

Comments

Popular Posts