Translate

Pastis -The Gardens

Hi peeps,

again. saya dibelanja sempena birthday ! :) yippie muka bahagia sebab saya memang suka makan specially kedai sodap!

Kali ini saya dibawa ke Pastis, The Gardens.

Saya sempat mencuba 2 main course bersama satu desert dan 1 teapot. hahaha

Morocco Mint -Green Tea 
Harga : RM 12.90
Rasa: Bila minum air ni, maaf saya lupa nak tuang dulu, color dia tak green, color dia macam teh boh, coklet. rasa dia pelik. macam teh biasa + mint, green tea tak rasa langsung.


Creme Brulee
Harga : RM 12.90
Rasa: Cream cheese dia agak lemak2, sebab volume cheese yang padat, kalau nak compare dengan ittaliannies saya rasa sini cheese dia lebih pekat tak tau lah jenama apa dia pakai. overall, saya lebih prefer kat ittaliannies sebab tak terlalu muak. Pujinyer saya dia betul2 bakar probably gula or caramel kat atas. so dapat rasa gula terbakar. and strawberry fresh!



Chicken Lasagna
Harga: RM19.90
Rasa: Ok macam biasa, cheese dia banyak, tapi ni first time saya makan chicken lasagna selalunya saya makan beef lasagna. bila chicken, air sos dia tu sedikit chair, tak berapa nak pekat rasa dia tapi saya suka sangat sebab biasa makan tempat lain rasa cam terlebih pekat or tomato. portion dia kecil skit tuk orang kuat makan tak tau ler kenyang ke idak.





Piri - Piri Chicken
Harga : 22.90
Rasa : Rasa ayam dia biasalah ayam yang dibakor and marinate dengan ?? haha tak tau.
yang best nyer dish ni. portion dia besar lah. kenyang ANNNDDDD
sos dia tu.. piri2 ke? seperti gambar di atas. rase yang saya tak pernah rasa. ada rasa macam indian style, rempah, chili, masam. hmmm.. tak tau ingredients apa. tapi !! SUPERB!

Saya slalu kurang skit snap gambor kedai. ni jelah yang ado. dia ala style macam kat otel. 

Lokasi : The Gardens, Kg-02, Lingkaran Syed Putra, 59200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
No Tel :+60 3-2288 1559
Harga : 3/5
Rasa :4/5
Environment : 3/5
Cuisine : Western

Recommended :P sebab sedap!




Comments

Popular Posts