Translate

Jom Bali - Citta Mall - Ara Damansara

Assalamualaikum..

Semalam aku lunch dekat Jom Bali Citta Mall...

Aku lunch agak lewat, and lapor yang amat...

Aku sebenarnya tak sangka Jom Bali restaurant, makanan dia pelbagai and rasa not bad.

kalau bab2 harga tu biasalah. kat mall, mesti pricey skit

So ada dua makanan yang kami try.

1. Dry Wantan Mee Curry Chicken (RM 12.90)


Ni makanan rakan opis aku order. aku rasa skit dia punya mee and ayam. 
pada waktu aku tak tau ni wantan curry, aku rasa more on mee goreng. tapi rasa pelik skit mungkin sebab curry tu..
ayam dia aku puji. memang rasa bahan2 prep dia yang manis and well dimasak dengan baik, crispy and soft :P


2. Mac and Cheese RM (13.90)



Sorry for the photo quality. biasa ler pakai phone low spec.

ok untuk M&C dia punya portion medium, dia ada letak cheese im not sure cheddar/parmesan cheese, and dia ada juga letak cheese macam kfc cheezy wedges. aku google2 ada orang kata cheese kfc tu ada == jalapeno cheese dip + mayonnaise
tapi memang betul aku teringat masa kat Finland kitaorang ada beli cheese dip tu. and rasa memang sama. dan sedap sangat!!!!.

cuma bila letak dalam Mac & Cheese ni aku bleh rasa hidangan tu jadi sedikit manis. tapi untuk cheese lover. tak kesah kowt :P

lagu satu dia juga letak chicken ham so takder ler kosong sangat Mac n Cheese tuurh

caution !! ada service charge + gst


Jom Bali Restaurant

Lot G-48, Ground Floor, Jalan PJU 1A/48
Ara Damansara, 47301 Petaling Jaya
Selangor Darul Ehsan

Operating Hours: 9AM – 10PM

Contact: Krishana – 012 315 6398

Harga : So - So
Kebersihan : Memuaskan
Rasa : 4/5
Website : http://www.jombali.com.my/

Comments

Post a Comment

Popular Posts