Translate

Burgerlab Cyberjaya [RECOMMENDED]

Ok,

Aku dah try tempat ni dua kali.

Kombinasi burger dia dengan patty, sos buatan sendiri ala2 nandos peri2 sos, and etc (ikut lah burger apa ko ambil), memang AWESOME, MARVELOUS.

ok aku try set burger hangover. dapatlah satu tin air dan fries (special tau, fries dia besar and fresh, diperap or digesek hahah lak dengan bawang putih, ko siap boleh makan bawang putih yang digoreng tu...)

klu kita tengok menu,

Hangover ini ada





Crunchy Hashbrown topped with Maple Syrup and Mushrooms paired with our Signature Seared Beef Patty

Hashbrown dia tak besar pon nipis jer tapi crunchy and SODAP! maple syrup dia aku tak rasa sangat macam rasa caramelized onion, pepe pon combi semua ni buat burger tu memang rasa sedap tak terhingga...

dulu aku try beautiful mess. (sedap jugak!)

Aku pergi cawangan cyber, sebab sini tak ramai orang specially on Saturday, klu weekdays ramai ler.

overall kedai ni dia memang suka test menu2 baru, and every bite sangat worth. yes dia mahal. tapi ko dapat makan burger fresh.. bukan daging cincang takder isi :D

hope you guys can try it your self.








Comments

Popular Posts